Oversættelse af


Youtube


"Archangel Michael Testimony."



Okay, dette er mit vidnesbyrd om, hvordan jeg mødte ærkeenglen Michael.


Mit navn er Chris Riley. Jeg er fra Brisbane, Australien.


For tre år siden. Lige efter min 25-års fødselsdag var jeg i en rigtig dårlig forfatning.


Jeg var virkelig en fortabt person.

Jeg plejede at bruge en masse ”is” eller
”Methamphetamin”, som de kalder det i Amerika.

Jeg var bare en meget fortabt person, havde ingen tro.

Jeg troede ikke, der var noget formål med Verden.

Jeg var meget vred, hævngerrig, bare meget, meget fortabt.

Jeg nød virkelig ikke min fødselsdag, fordi det var bare en påmindelse om,


at det bare var endnu et år med den samme gamle ting.


Men ikke længe efter min 25-års fødselsdag havde jeg

en uhyggelig hændelse en nat, mens jeg var høj.

Jeg havde sandsynligvis været høj i to eller tre dage på det tidspunkt,

hvor jeg røg is (Methamphetamin) gennem en pibe.

Jeg havde en uhyggelig oplevelse, som jeg vil ikke vil gå for meget i detaljer om,

Men det skræmte mig nok til at overbevise mig selv om,

du ved, at jeg troede, jeg var ved at dø.


Nogle mennesker kalder det en NDE nærdødsoplevelse.

Intet så slemt fysisk skete. Men i mit sind var jeg overbevist om, at jeg ville dø,
og jeg fik et mentalt sammenbrud på grund af det.

Jeg havde heldigvis en meget kærlig familie og støttende mennesker omkring mig,

der hjalp mig igennem, da jeg havde det mentale sammenbrud.


Den skræmmende hændelse, det var alt på én nat, og på den særlige
nat bad min brors kæreste en bøn til Ærkeenglen Mikael for mig.


Jeg vidste ikke noget om dette,


Da jeg prøvede at falde i søvn den nat, men jeg var i sådan en tilstand

at falde i søvn, det var virkelig svært.

På en eller anden måde lykkedes det mig at falde i søvn,

og jeg vågnede op den næste dag, og alt, hvad jeg virkelig husker, er,

at jeg sad på kanten af min seng

og stirrede ind i væggen ved fuld bevidsthed.


Jeg var lysvågen i en fuldstændig fortabt tilstand.


Jeg kunne ikke engang, jeg kunne ikke engang
knytte mig til den person, jeg var før, men jeg
følte, at jeg bare fuldstændig mistede alt, og jeg var bare ingenting.


Jeg havde ikke en personlighed, og jeg kunne ikke
virkelig tænke, og det var bare virkelig traumatisk,

og jeg var i denne fortabte tilstand og sad der

og stirrede på væggen i mit soveværelse helt alene.


Og mens jeg sad der og stirrede på væggen,

følte jeg en hånd røre ved min skulder.


Den første følelse jeg havde var øjeblikkelig frygt,

fordi jeg vidste, at der ikke var nogen i mit soveværelse,

og en hånd, den rørte ved min venstre skulder,


Så jeg gik ind i en øjeblikkelig tilstand af panik og chok.


Jeg hørte så en stemme sige:


" Læg dig barn! Alt er okay, du har intet at bekymre dig om.”
”Jeg er her for at hjælpe dig.”


Det første jeg tænkte dengang var, nu hører du stemmer.

Du ville helt sikkert komme på en psykiatrisk afdeling med det samme!


Igen hørte jeg stemmen, der sagde ”læg dig barn!”, og ”alt er okay!”

Vi har intet at bekymre os om. Vi er her for at hjælpe dig,


ligesom jeg hørte den stemme, lagde den mig ned

og hjalp mig med at ligge på siden.


Og da jeg lå på siden, hørte jeg stemmen igen,

som sagde: ”Jeg vil få dig til at føle dig bedre tilpas.”


Idet han sagde det, følte jeg en tilstrømning

af den mest euforiske, lyksalige, himmelske kærlighed,

jeg overhovedet kunne beskrive for nogen.

Det var som en mor, der lige havde født et nyfødt barn.

Måden hun ville se på hende gange 10 millioner. Det var fødselsdag, det var jul, var nytår.

Det var som at se din bedste ven efter 10 år, efter at have været væk.


Det var bare alle de gode, glædelige, lyksalige, lykkelige, ekstatiske følelser,

jeg overhovedet kunne beskrive, samlet i én, da han rørte ved mig.


Denne følelse gik bare gennem hele mit væsen, og jeg vibrerede bare så varmt,

det højeste niveau af kærlighed, jeg overhovedet kunne forestille mig.

Og jeg følte, at jeg var hjemme, og jeg følte det som om det var der, jeg kom fra,

at jeg havde glemt alt om det, jeg havde glemt, hvordan det føltes, og åh gud, det føltes bare fantastisk.


Jeg har taget stoffer før i fortiden, og intet kan sammenlignes, forstår jeg
nu, hvad de kalder det, det mest high (det højeste) . Det var fantastisk!

Da det skete, og den følelse fossede gennem hele min krop.


Mit syn forsvandt fra mine øjne, mens jeg kiggede på
væggen, der var ved min side, til jeg var i øverste højre hjørne

af mit soveværelse og kiggede ned på mig selv i sengen,

lå jeg på min side og kiggede på væggen og bag mig var der en engel.


Han var omkring tre meter høj. Hans vinger strakte sig over mit soveværelse.

Han havde en romersk stil gylden brystplade på.
Han havde langt, kort, langt, blondt hår,

et solbrændt eller nordisk (norsk)lignende ansigt.

Jeg lavede en joke om, at han lignede Chris Hemsworth lidt.
Han havde en romersk stil gylden centurion-stil skørt på med slidser.


De virkelig gammeldags sandaler med snører,

der gik lige op ad fødderne.


Jeg kunne se ham tydeligt,
da jeg skuede det blå og hvide lys.


Det var meget smukt, og den følelse jeg fik fra ham var,
at han var min bedste ven.


Jeg havde lidt glemt ham. Jeg havde det dårligt med det,
men det føltes samtidig så godt at se ham igen.


Jeg tænkte, er du der endnu, og ja, jeg kunne se ham klart som dagen,


og så fortsatte han med at fortælle mig og vise mig et par ting.


Han fortalte mig, at jeg var meget fortabt,

Der er intet at bekymre sig om,
alt var okay,
og han havde altid våget over mig

fra den dag, jeg blev født til den dag, jeg dør,

og han vil altid holde øje med mig.
Jeg har intet at bekymre mig om.

han viste mig dele af mit liv, hvor
tingene gik galt.


Han tog mig med tilbage til
da jeg gik i 1.-3 kl. som barn.


Han viste mig nogle små begivenheder,
ikke engang så slemme ting,
bare små begivenheder, der ændrede

min opfattelse af mig selv,


og der var én specifik, hvor han tog mig med tilbage, og han sagde:

”Kan du huske, hvordan du havde det før det skete?”


Jeg tænkte jep, jeg følte, at jeg følte, hvordan jeg skulle føle mig som et Guds barn,

og han sagde: ”Kan du huske, da det skete?”

Jeg tænkte:
Jeg kan huske, da det skete,
fordi jeg kunne huske, hvordan det føltes,
og jeg tænkte:
Åh, jeg kunne mærke det, jeg var som:
ja, det kunne jeg ikke, jeg kunne ikke lide det.


”Men kan du huske, hvordan du havde det bagefter.”

Jeg kan specifikt huske bare, at føle mig skamfuld
over at være mig selv, jeg følte mig skamfuld over at være mig selv.

Sådan havde jeg det, og han viste mig at på en måde,
hvordan det formede mig, den begivenhed virkelig formede, hvem jeg var.


Jeg var dengang fra det tidspunkt, hvor jeg skammede mig over at være mig selv,

da jeg gik i situationer, hvor jeg var.


Jeg skammede mig, så bange for, at folk ikke ville kunne lide mig for den, jeg var.


Og jeg kunne se, hvordan den ene lille begivenhed dannede en hel masse begivenheder senere i mit liv,

hvor jeg bare ville accepteres af folk.


Jeg gjorde dumme ting på grund af det

og det satte mig ned ad en virkelig virkelig mørk vej.

Ja, så ja, han viste mig dele af mit liv, hvor jeg gik galt, eller du ved, jeg traf
visse valg, viste mig fra da jeg var barn op til omkring gymnasiet,

at det at træffe visse beslutninger med stoffer og den slags.


Men så sagde han;


”Kan du se, hvordan alt det skete, så du kunne være her sammen med mig nu?”


Jeg var ligesom jep i den kærlighedstilstand kunne jeg bare forstå,

hvordan alt fungerede.


Jeg var som ja, jeg kan forstå, at øh, det er som ja, så alt sker af en grund.


Vi gentog det et par gange: Alt sker af en grund!


Der er et formål med alt, hvad der sker!

Med det formål – var alt ligesom okay.


Og så fortsatte han med at vise mig, hvad det jeg ligesom laver nu,

er kampen for det gode mod det onde.


Det gik over til en vision af en mark, der var en enorm mark
som hundredvis og hundredvis og hundredvis og tusindvis af hektar bred og lang.

og på oversiden var den helt blå og det var bare denne blå, tågede tåge, der
fortsatte i virkelig, virkelig lang tid.

Og som den fortsatte og fortsatte og fortsatte, nåede den en væg,

og den begyndte at klatre op ad muren, og den var helt blå på ydersiden,


Og da jeg nåede helt til toppen af muren og da ligesom begyndte at kigge over den,

skiftede farve til rød og den røde ned ad væggen på den anden side,
og blev bare rød i evigheder på den måde.

Jeg kan tydeligt se det hvad, okay, hvad er det her,


Han sagde, ”Det er kampen mellem det gode og det onde.”

”Du har lige glemt, hvilken side du var på,
og nu er du blevet mindet om, at du ved, hvilken side du er på.”


”Du er på min side, du har lige glemt, hvem du var.”

”Du var bare lidt fortabt.”


Og jeg havde denne overvældende følelse; ”Luk mig ud!”

”Jeg vil bare kæmpe” ”Jeg vil tilbage i kampen!”


”Nej, du bliver her nede, du skal komme dig, få en pause!”


”Okay fedt øhm, og ja, han fortsatte så med at fortælle
mig, han nævnte, at jeg var skt. Kristoffer,


”Fordi du er skt. Kristoffer.”


Jeg ved ikke, om jeg skulle tage det, som om jeg er
skt. Kristoffers reinkarneret. Eller bare
fordi mit navn er Christopher Raleigh,
at jeg er en helgen, eller blevet frelst af nåde eller noget i den retning.

Men ja, så hen imod slutningen sagde han bare:
”Du har ikke har noget at bekymre dig om, alt er okay”


”Jeg har altid holdt øje med det, jeg vil altid holde øje med det, alt er fint,
hav tro, og ja, som du sagde, så forsvandt han,”


Og jeg blev efterladt der på enden af min seng og stirrede på væggen i denne tilstand af,

hvad der lige skete, på intet tidspunkt undervejs, nævnte han sit navn.


På intet tidspunkt spurgte jeg ham om hans navn.


Det var så overvældende og nyt for alt, hvad jeg havde oplevet i hele mit liv!
Jeg vidste virkelig ikke, hvordan jeg skulle tage det,

I et stykke tid fortalte jeg det ikke til nogen. I omkring en uge eller to.


Jeg var bange for, at de ville sige, at jeg var blevet sindssyg,

og sende mig på et hospital eller noget i den stil.

Så den første person, jeg fortalte det til, var min storebror.


Og jeg gik derhen, og jeg tænkte som om..:


”Jeg har noget at fortælle dig, havde denne oplevelse,”


Jeg fortalte ham alt og han så bare på mig, han sagde:


”Wow!” ”Har du nogensinde hørt om ærkeenglen Mikael?


Nej!” ”Jeg husker ikke det navn, og husker det ikke fra noget sted!”


”Er du sikker på det?”


”Ikke så vidt jeg kan huske det!”


Han sagde: ”Gå til Google og skriv ærkeenglen Mikael ind.


Og jeg gik til Google, og jeg skrev det ind,

og jeg begyndte bare at græde mine øjne ud du ved,

beskrivelsen af, hvordan han så ud.

Personen, der reddede folk og hvad ved jeg!


Ja, jeg græd bare mine øjne ud af hovedet, af glæde og
lykke, tror jeg!


Og det var,... det var min oplevelse, og lige siden da har jeg
sådan set vendt mit liv til det bedre.


Jeg var fuldstændig helbredt for enhver lyst til stoffer efter det punkt.


Mange ting ændrede sig i mit liv, mange ting!


Jeg har hjulpet mange, mange venner med at komme til at blive frelst.

Komme til at tro!

Ja, det er min oplevelse, jeg håber, at du nød at lytte til det?!